[python] Editor pro nevidome.

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Červen 3 15:01:04 CEST 2008

Jarek Krcmar napsal(a):
> Škoda, že není příliš k užitku editor Command line, protože už jsem
> zkusil do tohioto editoru psát, a zjistil jsem, že čtení přímo z
> klávesnice by bylo ideální.
command line není editor, ale příkazová řádka.

Zkusil jsem vytvořit PSPad Python For Blind:
http://www.geon.wz.cz/sharing/PSPadFB.zip ;-) . Je tam napevno nastavené:

1/ syntaxe python
2/ přípona py (takže ji při ukádání již nemusíš psát)
3/ kodovaní utf-8
a další, co si již nepamatuji.... Vyzkoušej, dej vědět.Stačí rozbalit, a
pustiti pspad.exe.

Při prvním spuštění se ti
1/ na ploše vytvoří ikona pspad, takže od příště to můžeš pouštět přes ní.
2/ a taky, když máš nějaký script, klepneš na něj pravým tlačítkem - pak
PSPad a pak ještě jednou PSPad ... a je to

Ahoj

P.S. Snad to není proti licenci PSPadu, nezkoumal jsem to ..., pssssssst ;-)

--
geon
Pavel Kosina