[python] Editor pro nevidome.

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Úterý Červen 3 15:49:07 CEST 2008

Ahoj Jarku,

Na PSPad nebo nějaké IDE, jak tu kdosi radil se vykašli. Poznámkový
blok je dobrá volba.

Být tebou, zkusil bych editor VIM, myslím že existuje verze pro
Windows zvaná GVIM http://www.vim.org/download.php#pc

VIM pochází z operačního systému UNIX, který má/měl jen textové
rozhraní. Díky tomu je VIM dokonale ovladatelný pomocí klávesových
zkratek a textových příkazů, což je pro tebe myslím ideální (je to
extrémně efektivní i pro lidi co normálně vidí). Koukni na
http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/ je tam celkem pěkně popsaný
návod, jak se s editorem VIM naučit zacházet.

Jan Bednařík