[python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červen 3 17:07:39 CEST 2008

Zdravím tě Pavle,

Jsem opravdu nadšen tou samorozbalovací verzí PSpadu.

Prosím tě však o radu: jakmile spustím PSpad.exe, tak ozve se zobrazené
hlášení: About PSpad.

Když jdu šipkou nahoru nebo dolů, tak je tam číslo 1.

Když stisknu jakoukoli klávesu, a pak tento program ukončím, tak se mě
systém zeptá, zda chci soubor Niový.py uložit.

Když jsem si chtěl přečíst nápovědu, tak mi bylo řečeno, že k tomuto
programu nebyla externí nápověda přiřazena. Přiřadí se po nastavení
zvýrazňovačů.

Jak bych měl ty zvýrazňovače nastavit?

Jak to vypadá, je tato verze lepší, než předešlá.

Ta instalovatelná verze se mi nezdála přístupná.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Tuesday, June 03, 2008 3:01 PM
Subject: Re: [python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar napsal(a):
> Škoda, že není příliš k užitku editor Command line, protože už jsem
> zkusil do tohioto editoru psát, a zjistil jsem, že čtení přímo z
> klávesnice by bylo ideální.
command line není editor, ale příkazová řádka.

Zkusil jsem vytvořit PSPad Python For Blind:
http://www.geon.wz.cz/sharing/PSPadFB.zip ;-) . Je tam napevno nastavené:

1/ syntaxe python
2/ přípona py (takže ji při ukádání již nemusíš psát)
3/ kodovaní utf-8
a další, co si již nepamatuji.... Vyzkoušej, dej vědět.Stačí rozbalit, a
pustiti pspad.exe.

Při prvním spuštění se ti
1/ na ploše vytvoří ikona pspad, takže od příště to můžeš pouštět přes ní.
2/ a taky, když máš nějaký script, klepneš na něj pravým tlačítkem - pak
PSPad a pak ještě jednou PSPad ... a je to

Ahoj

P.S. Snad to není proti licenci PSPadu, nezkoumal jsem to ..., pssssssst ;-)

--
geon
Pavel Kosina