[python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červen 3 17:34:12 CEST 2008

Zdravím,

ano, je pravda, že ať jsem v jakémkoli editoru, tak po ukončení jsem dotázán
na uložení souboru.

Po stisku klávesy - F1 se obvykle nápověda zobrazí, ale když tu klávesu
stisknu, tak se objeví varování, že akce byla zrušena. Stránku nelze najít.

Systém má tendenci se připojit k internetu a hledat dané stránky a proto si
nemohu tu nápovědu vyvolat.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Tuesday, June 03, 2008 5:22 PM
Subject: Re: [python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím tě Pavle,
>
> Jsem opravdu nadšen tou samorozbalovací verzí PSpadu.
>
> Prosím tě však o radu: jakmile spustím PSpad.exe, tak ozve se zobrazené
> hlášení: About PSpad.

to nic, toho si nevšímej, to mizí samo, je to jen taková reklama ...
> Když jdu šipkou nahoru nebo dolů, tak je tam číslo 1.

ano, pspad umí číslovat (a číst) řádky, takže u prvního je 1 u druhého
by měla být 2, atp. Pokud by tě to rušilo, můžu ti sestavit novou verzi,
nebo se to dá vypnout v ZObrazit - Čísla řádků
> Když stisknu jakoukoli klávesu, a pak tento program ukončím, tak se mě
> systém zeptá, zda chci soubor Niový.py uložit.

no jistě, to je stejné jako v POzn. bloku, nebo ne?
> Když jsem si chtěl přečíst nápovědu, tak mi bylo řečeno, že k tomuto
> programu nebyla externí nápověda přiřazena. Přiřadí se po nastavení
> zvýrazňovačů.

Jak vyvoláváš nápovědu? pomocí F1? To by mělo fungovat ...
Asi nebude fungovat nápověda k Pythonu Alt+F1, ale to ty asi nemačkáš ....

ahoj

--
geon
Pavel Kosina