[python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červen 3 18:03:36 CEST 2008

Promiň, prosím,

je možné, že jsem tě nepochopil.

Právě, že PSpad nemám vůbec nastavený, protože nevím, jak to mám udělat.

Takže mi ta funkční klávesa F9 nefunguje.

Programy, kter=é píšu, ukládám do složky Dokumenty, kterou mám na ploše.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Tuesday, June 03, 2008 5:35 PM
Subject: Re: [python] Editor pro nevidome.

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím tě Pavle,
>
> Jsem opravdu nadšen tou samorozbalovací verzí PSpadu.

Ještě jedna velká výhoda proti Pozn. bloku:

Když chceš spustit program, nemusíš ho ukládat, pak se přepnout do Tento
počítač a dvojklikem tento program spustit. V PSPadu stačí zmáčknout
klavesu F9 ;-) (ovšem pokud je vše dobře nastaveno). F9 má taky tu
výhodu, že se ti okno s programem hned nezavře, nezmizí, ale čeká, až mu
řekneš, až zmáčkneš Zavřít.

--
geon
Pavel Kosina