[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

Tomy Novella tomasnovella na gmail.com
Úterý Červen 3 21:27:31 CEST 2008

ahoj,
no dolezite je, ze ake mas TY vedomosti z informatiky a ze co chces
vyucovat(moja informaticka na mna uz 2 roky nestiha...).
Ma to byt LEN python a z neho mame vyberat, alebo je to vseobecne a
zamerane na pocitace, ako take?

dalej je podla mna dolezite, ze na co su ti "kluci" zamerani. V com
vacsina programuje?

Kazdopadne nejake to riesenie seminarov(ksp) by urcite nebolo na zahodenie;

ma to byt mimochodom len na programovanie? alebo celkovo na pocitace
zamerane? lebo ak celkovo, tak nejaka-ta rozprava o operacnych
systemoch,( ked to ovladas) mozes zajst aj trosku low-level k
assembleru, hoci to nemusi byt najstastnejsi napad(napr. ja som jediny
zo skoly koho to zaujima ;-])
taktiez nieco o sietach, model ISO/OSI, zopar protokolov - len strucne
popisat, co sa naco pouziva - http, xmpp,telne, ssh,...

neviem, ci robia aj s GNU/Linuxom, alebo s MACom, ale ak hej, tak
mozes na vyucovat aj pracu v napr. bashi.

potom nejaky-ten graficky editor a nieco na zvuk: napr. Photoshop(ked
skola ma) a Audacity...
proste vseobecna gramotnost.

ked to vsak ma byt cisto len na programovanie, tak skus
Python->(neskor) Java, alebo C++