[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Středa Červen 4 15:00:01 CEST 2008

hmm, podle mě je teda lepší python  - líp se využije...

> Od: slush <slush na centrum.cz>
> Předmět: Re: [python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu
> Datum: 04.6.2008 00:44:38
> Zdravim,
>
> vzhledem k tomu, ze pisu na forum pythonu, budu oznacen za kacire :-). Na
> vasem miste bych ale pouvazoval o Groovy (
> http://www.root.cz/clanky/groovy-v-prikladech-uvod-do-jazyka/).
>
> Nemam moc casu, proto uvedu par hlavnich bodu proc:
> * Syntax kompatibilni s Javou -> Univerzalnejsi (lehce vyuzitelne treba i v
> rozsirenem PHP), nepletete jim hlavu tabovym odsazovanim, nedelanim
> [...]

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.