[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Červen 5 00:45:39 CEST 2008

Já mám vůbec averzi ke všemu co potřebuje lhát pro své argumenty, a
takové materiály i osoby na mě působí velmi nedůvěryhodně. Buď mám
dobrou myšlenku, a pak se obvykle nepotřebuji uchylovat ke lhaní, a nebo
mám myšlenku, které nevěřím, a pak se bohužel spousta lidí uchyluje ke
lhaní a podvodům. Nic víc k tomu snad není potřeba dodávat.

Miloslav Ponkrác