[python] Brainstorm request: Vyuka programovani na gymplu

superman feed na centrum.cz
Čtvrtek Červen 5 01:23:06 CEST 2008

V době, kdy já jsem studoval bych se MFF prokousal zcela bez ghostscritpu.

C++ není jazyk, kterým je vhodné začínat.

Nicméně znovu říkám, opravdu jsou pythonýři takoví chudáčkové, a myslí
si, že Python je tak špatný, že potřebují jej podpořil lživými
materiály? Potřebují podvádět a lhát, protože Python není tak dobrý, aby
se o něm dala mluvit pravda? Jestli ano, pak je to Vaše volba, a Vaše
cesta, kterou jste si zvolili.