[python] Prosba adresovaná všem

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Čtvrtek Červen 5 10:50:49 CEST 2008

Zdravím Pavle,

dá se nastavit v menu Nástroje - Možnosti, aby zprávy byly odesílány jako
prostý text.

Ale dobrá.

Nechci se hádat.
Úsměv

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Thursday, June 05, 2008 10:30 AM
Subject: Re: [python] Prosba adresovaná všem

Jarek Krcmar napsal(a):
> Dobré dopoledne,
>
> mám k vám prosbu, milí pythonýři.
>
> Proto mám prosbu: Jestli můžete, posílejte prosím zprávy v prostém textu.

Není to moc lidí, od kterých to tak přichází. Dokonce bych řekl, že to
oni sami nepřikládají, ale že to tam "nějak" vkládá jejich emailový
program ve spolupráci v Mailmanem... U P.Vaňka je tam ještě navíc podpis
;-). S tím asi nic nenaděláš, prostě si zvykni, že příloha s názvem Část
1.2 je shit ;-)

To Vinil: možná jsem se už jednou ptal, ale taky možná že se něco
změnilo od té doby: nešlo by, aby na konci každého příspěvku byl ještě
tvrdý odkaz na ten který příspěvek na net? Například takto:
http://www.py.cz/pipermail/python/2008-June/007611.html. Nebo alespon
přímý odkaz na archiv http://www.py.cz/pipermail/python/? Díky.

--
geon