[python] presmerovat VSETOK vstup a vystup v pythone

Tomy Novella tomasnovella na gmail.com
Pátek Červen 6 23:48:31 CEST 2008

ahoj,
robim si xmpp botika ktory funguje asi takto:
napisem mu nejaky prikaz, ten vykona pomocou os.popen() a vystup mi
vypise; proste je tu povedzme, ze funckia, ktora prijme vyextrahovany
vstupa vrati mi peklne vystup. spustam to z konzoly
problem vsak nastane, ked zadam "specialny" typ prikazov, napr, ked
zadam "kill blbost",
 tak mi vypise "kill: 1: Illegal number: blbost" DO KONZOLY a nikde
inde. detto, ked napisem sudo prikaz, tak mi pyta heslo V KONZOLE a
nepresmeruje tuto ziadost hesla ku mne...
vsimol som si, ze rovnakym neduhom trpi aj netcat. kde je problem? da
sa nejak vyriesit?

vopred vdaka