[python] Otázky kladené Pythonem

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Pondělí Červen 9 15:00:47 CEST 2008

Dík za zprávu,

pokud jde o příkaz - raw_input, tak jsem nadšen. Nejen, že mohu si přečíst
otázku Pythonu myší, ale ani PC kurzor nezůstal zticha. Šipkami - nahoru a
také dolů si mohu přečíst zadaný příklad.

Jarek

----- Original Message -----
From: "Pavel Kosina" <geon na post.cz>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Monday, June 09, 2008 2:34 PM
Subject: Re: [python] Otázky kladené Pythonem

Jarek Krcmar napsal(a):
> Narodil jsem se v roce 1964.

tak to jsme cca přibližně stejně staří ;-)
> Nemějte mi prosím za zlé, že mám někdy dotazy, které kladou dvanácti-leté
> děti.

Nemám, ani jsem to tak nemyslel, a radši jsem to v příspěvku zvýraznil,
že nejde o tebe.

> Ale to nemění nic na tom, že bych se chtěl naučit programovat.

At ti to vydrží, i když to asi nikdy nebudou programátorské výšiny kvůli
omezením zdravotním i věkovým. Přeji ti hodně trpělivosti a času  a tak
vůbec.

Apropo: už ti funguje input? ;-)

--
geon