[python] Ot�zky kladen� Pythonem

Filip Štědronský regnarg na seznam.cz
Pondělí Červen 9 21:02:34 CEST 2008

On Mon, Jun 09, 2008 at 08:54:03PM +0200, Calis.martin na seznam.cz wrote:
> pravda, mě osobně input() dost překvapil, a radši bych použil ono int(raw_input())..
> Btw: co udělá str(input()) pokud do něj hodim třeba to sin(42) ? co zafunguje jako první?

Dobrý večer,
    str(input()) odpovídá zhruba str(eval(raw_input()))
a to je snad jasné. Hodnota se vyhodnotí a výsledek se
převede na string. S inputem to lze chápat analogicky,
jelikož varcí již vyhodnocenou hodnotu, nic už na tom
nemůžeme zvrátit a žádnou funkcí "původní výraz"
nedostaneme, v žádném jazyku, který nepoužívá (hodně)
líné vyhodnocování. Takže odpověď zní:

>>> from math import *
>>> str(input())
sin(42)
'-0.916521547916'

hth

--
regnarg --- http://rg.pretel.cz -- JID: regnarg na jabber.cz
V péči o štěstí druhých nacházíme své vlastní.   --Platón