[python] Zobrazení výsledku ve PSPadu

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Červen 10 14:22:35 CEST 2008

Jarek Krcmar napsal(a):
> Místo toho mi Pspad říká: Line 1 SyntaxError. Non ascii charakter.
>
> Když však spustím program s příkladem ve složce, kde jej mám uložený,
> situace je naprosto jiná.

Jsi si jistý, že pouštíš v PSPadu i v té složce ten samý soubor? Někdy
se stane, že máš rádoby stejný soubor uložený na dvou místech, a v
PSPadu spouštíš jeden a ve složce ten druhý. A ten první obsahuje
nějakou drobnou chybu. Prosím ověř to, musí to být jisté!

Vím, že je to pro Tebe asi těžké, ale mohl bys poslat všechno, co ti
čtečka přečte za SyntaxError? Ono by to mělo jít označit a nakopírovat,
abys to nemusel přepisovat, ale nenapadá mne, jak to velmi jednoduše
udělat, aby ti to četlo a navádělo.

Pošli také přímo ten program, jako přílohu, at to vidíme.

Ahoj

--
geon
Pavel Kosina