[python] zpráva pspadu

Jakub Lužný limoto94 na gmail.com
Středa Červen 11 16:51:45 CEST 2008

Dne Wednesday 11. June. 2008 16:35:56 Jarek Krcmar napsal(a):
> Dobrý večer, pytonýři,
>
> po delĹĄĂ­m rozhodovĂĄnĂ­, jak bych vĂĄm mohl poslat program spolu se zprĂĄvou
> PSPadu, jsem přišel na doufám, že ne hloupý nápad: v jednom Emailu poslat 2
> soubory.
>
> Doufåm, Şe výsledek zpråvy PSPadu våm bude jasný.
>
> Jarek

Například sis mohl odpustit ty odporný mrkvosoftský binární fomáty. A navíc tu
k účelu, ke kterýmu by bohatě stačil ten obrázek (co to má proboha za logiku
ho takhle obalovat?). Nicméně z toho obrázku stejně není vůbec nic jasný,
takže když už musíš používat Windows, tak se v tom cmd přesuň do složky, kde
máš ten skript a spusť python "0 priklad.py" (buď s uvozovkama, nebo tomu dej
nĂĄzev bez mezery).