[python] ukončení programu

Calis.martin na seznam.cz Calis.martin na seznam.cz
Čtvrtek Červen 12 15:40:28 CEST 2008

Dobrý den, zkus kombinaci ctrl + Pause Break...

> Od: Jarek Krcmar <krcmar1 na volny.cz>
> Předmět: [python] ukončení programu
> Datum: 12.6.2008 14:32:00
> Zdravím vás pythonýři,
>
> dovolte mi prosím, abych vám poslal v příloze jeden prográmek, který nemohu
> uzavřít běžným způsobem.
>
> Mám Windows XP a všechny aplikace uzavírám kombinací kláves - Alt+F4. U
> Pythonu uzavírám programy kombinací kláves - CTRL+Z.
>
> Ale program, který vám posílám, se takto uzavřít nedá. Mohli byste mi prosím
> poradit?
>
> Jarek

> [...]

Moto: Teorie je, když všechno víme, ale nic nefunguje. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My jsme spojili teorii s praxí - nic nefunguje a nikdo neví proč.