[python] V cem pisete GUI

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Sobota Červen 14 02:06:32 CEST 2008

superman napsal(a):
> Já osobně pro sebe vyhodnotil jako nejlepší wxWidgets - má velmi dobrou
> licenci (žádné omezující GPL a podobné Orwellovsky "svobodné" licence),
> je dostatečně multiplatformní pro vše co žádám, a vývoj v ní jde velmi
> rychle. Začínal jsem ve wxWidgets pomocí prostředí Boa constructor a
> jede to velmi rychle - podle mě je Boa constructor přesně to co původní
> tazatel chce, nakliká grafické formuláře a prvky a jen v Pythonu dopíše
> obsluhu událostí, za chvíli má hotovo. A je za tím wxWidgets v pozadí.

Boa constructor je ale úzce svázaný na tento tool. Generuje přímo třídy
a objekty. Tudíž to co si naklikám mohu použít jen a pouze pro python.
To nemluvě o skutečnosti, že když jsem Boa constructor skoušel tak se
choval poněkud nevyzpytatelně.

Já rád pěkně oddělený pohled od zbytku. MVC :-)

Tlačím wxWidget a XRC.

A ono vůbec, pakliže dodržíte nějaký derivát MVC, tak ten problém s
výběrem GUI knihovny není až tak horký. Mám přejít na Qt? No tak si to
prostě překlikám v tom jejich Desingeru. Podobně GTK a glade. Otázka
jednoho dne?

--
BF