[python] Odesílání e-mailu: mujprogram1 .py

azurIt azurit na pobox.sk
Neděle Červen 15 16:18:29 CEST 2008

>2/ Jarek je nevidomý, některé věci jdou hůře

to je sice pravda a ja verim, ze to naozaj nema lahke, avsak tym, co tu posledny tyzden non-stop zasiela, si podla mna vysluzil jedine to, ze prispevky v 'jeho' vlaknach rovno (bez otvarania) vymazava 99% ucastnikov konferencie.

ja osobne mam pocit (ale mozno sa mylim), ze jeho styl 'ucenia' je taky, ze skopiruje kopu kodu z nejakeho navodu, spusti ho a nasledne ihned zasle chybove spravy sem (bez toho, aby sa to snazil pochopit, pripadne sam opravit).