[python] Odesílání e-mailu: mujprogram1 .py

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Červen 15 19:42:39 CEST 2008

Zdravím,

opravdu se stydím, protože měl bych zjistit, co který ten kód dělá, to
přiznávám.

Ale na druhou stranu si prosím zkuste jen představit, že jste na mém místě a
že se poprvé setkáváte s priogramováním.

Na příklad při prvním pokusu mi nebylo jasné, proč nelze na klávesnici
přečíst program, kterýzačíná příkazem: print.

Po několika pokusech jsem zjistil, že je možné jej přečíst myší, ale Pouze
myší, protože všechen text je pouze na obrazovce.

Teprve příkazy: raw_input - a input - jsou příkazy, které umožňují číst
přímo z klávesnice.

Bylo mi vysvětleno, že tomu se říká Výstup.

Proto jsem vám poslal několik ukázek, abyste věděli, že to není nijak
jednoduché pro mně.

Nemohu za to, co napsal Alan Gauld.

V každé kapitole je několik příkladů, které je třeba zkusit.

V tom posledním programu, který jsem vám poslal, byl obsah z celé kapitoly,
která se jmenuje Konversace s uživatelem.

Omlouvám se vám za to, že jsem vás pobouřil.

Věřte mi prosím, že to nebylo úmyslné.

Jarek