[python] jak uložit program?

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Úterý Červen 17 23:26:17 CEST 2008

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím přátelé,
>
> řeším velký problém:
>
> jestliže spustím program, který se mě zeptá:
>
> Kolik bys chtel koupit nanuku?
> já do výstupu napíšu jako odpověď: 10, chci ten program uložit. Ale jakmile
> stisknu CTRL+Z a enter nebo CTRL+Break, tak pokračování mé práce zmizí do
> nenávratna.
>
> Bylo mi řečeno, že by se ta práce uložila do proměnných.
>
> Ale když jsem otevřel program v poznámkovém bloku, tak tam nic nebylo, kromě
> té otázky: Kolik bys chtel koupit nanuku?
>
> Nevím, co s tím.

> [...]
Rozlišuj kam ukládat. Zda do souboru (což předpokládám nemáš udělané),
nebo do proměnné (která přirozeně zanikne po ukončení programu).

Nejsem si jist, zda jsem tě odhadl dobře, ale navzdory tomu, že python
je velice mocný stále zde platí pravidlo, že co si neuděláš, to nemáš.
Zcela doslova. Takže pokud chceš ukládat do souboru, tak to musíš
explicitně naprogramovat.

Zde jsou návody.

http://www.sallyx.org/sally/python/python10.php
http://programujte.com/index.php?akce=clanek&cl=2005092501-python-10-lekce