[python] jak uložit program?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Červen 18 10:09:23 CEST 2008

Zdravím,

po dnešním mailu, ve kterém mi bylo vysvětleno, že do výstupu se píší pouze
odpovědi a do kódu se píší otázky, jsem tak učinil.
Díky za vysvětlení, že odpověď se ztratí po ukončení programu, protože byla
zapsána do proměnných.

Jarek

----- Original Message -----
From: "BoneFlute" <boneflute na taco-beru.name>
To: "Konference PyCZ" <python na py.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2008 11:26 PM
Subject: Re: [python] jak uložit program?

Jarek Krcmar napsal(a):
> Zdravím přátelé,
>
> řeším velký problém:
>
> jestliže spustím program, který se mě zeptá:
>
> Kolik bys chtel koupit nanuku?
> já do výstupu napíšu jako odpověď: 10, chci ten program uložit. Ale
> jakmile
> stisknu CTRL+Z a enter nebo CTRL+Break, tak pokračování mé práce zmizí do
> nenávratna.
>
> Bylo mi řečeno, že by se ta práce uložila do proměnných.
>
> Ale když jsem otevřel program v poznámkovém bloku, tak tam nic nebylo,
> kromě
> té otázky: Kolik bys chtel koupit nanuku?

> [...]
Rozlišuj kam ukládat. Zda do souboru (což předpokládám nemáš udělané),
nebo do proměnné (která přirozeně zanikne po ukončení programu).

Nejsem si jist, zda jsem tě odhadl dobře, ale navzdory tomu, že python
je velice mocný stále zde platí pravidlo, že co si neuděláš, to nemáš.
Zcela doslova. Takže pokud chceš ukládat do souboru, tak to musíš
explicitně naprogramovat.

Zde jsou návody.

http://www.sallyx.org/sally/python/python10.php
http://programujte.com/index.php?akce=clanek&cl=2005092501-python-10-lekce