[python] pspad kompilace

slush slush na centrum.cz
Středa Červen 18 21:30:58 CEST 2008

Hm, sice nevim, co myslis a hlavne jsem vubec neresil problem tazatele
(resp. resil, ale nevim, co s tim ma), kazdopadne jsem rad, ze pomaham
rozkryt zahadu :-).

Muj komentar byl k tomu, ze v kodu automaticky predpoklada, ze promenna
(nick) bude nastavena driv, nez bude zavolana metoda 'jmeno' bez parametru -
coz by pochopitelne hodilo exception, tezko odhalitelnou testovanim s beznym
use case (nastaveni jmena -> vypis jmena). Je to ciste o zakladnim navyku
resit tyhle situace uz pri tvorbe, napriklad nastavenim defaultnich hodnot v
konstruktoru tridy.

Marek