[python] pspad kompilace

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Červen 19 07:02:22 CEST 2008

Precti si co Ti pisou ostatni. Snazi se Ti naznacit, ze tam chyba je a
radi Ti jak ji odstranit, tak to zkus a uvidis.
Nevim, jak se na to divas Ty, ale kdybych ja osobne psal pokazde do
konference s podobnym problemem, tak nedelam nic jineho ;-)
Mimo jine se Ti ostatni snazi rict, ze chyba tam je, ze se snazis delat
moc veci najednou. Kdyz to nejde pises do konfery. Tak ale uceni (nebo i
samotne programovani jako prace) nefunguje. Pokud mas dlouhy kod a neco
nefunguje, odstranuj (zakomentuj) postupne casti kod az zjistis, ktery
radek vlastne dela chybu. Jakmile to zjistis, mas (obvykle) vyhrano.
Teprve kdyz zjistis kde by mohla bych chyba, ale porad nebudes (ani po
hodine ci vice usilovneho patrani) moct ji odhalit, pak napis.

BTW: Mně to taky funguje ;-)

Tomas