[python] pomoc s gtk2 aplikaci

spooky.ln na tbs-software.com spooky.ln na tbs-software.com
Čtvrtek Červen 19 11:33:54 CEST 2008

Zdravim,
Protoze jiz nejakou dobu pracuji na IDE psanem v GTK2 a
program uz je z 95% hotov potreboval bych nekoho kdo by se
mi mohl podivat na zdrojaky a poradne mi vycinil
co to tam mam za hovadiny [ a ze je jich tam dost ].
Program bude vydan pod GPL licenci takze z toho nic nekouka
a jelikoz musim dodat
i zdrojaky tak si nechci udelat ostudu :)
Beru jen seriozni navrhy.
IDE je psano pro programovaci jazyk Fenix.
Obsahuje syntax hilite s pouzitim gtksourceview2 (proto GPL)
Procedure a Functions browser
Source code finder
Fenix API databazi ( neni jeste kompletni)
Code completion
a uz ani nevim co protoze me porad neco napada a porad neco
dopisuju.

develop probiha na Archlinuxu testing.
na windows a mac verzi je cas dokud nebude slapat poradne
linux verze,
takze zatim jen linux developers :)

jestli ma nekdo zajem tak kontaktujte mailem nebo
ICQ:279000666
ale opravdu jen vazne. nechtel bych aby to dopadlo tak ze to
nekdo forkne nez to vubec vydam. dikes
potom si s tim delejte co chcete :)
--
 <spooky.ln na tbs-software.com>