[python] pspad kompilace

superman feed na centrum.cz
Pátek Červen 20 17:56:13 CEST 2008

No to zrovna u jazyků, které mají property je zbytečnost, ne? Vždycky
jsem považoval gettery/settery za nouzové východisko u jazyků, které
nemají v syntaxi jazyka property - jako třeba Java, nebo C++. I když u
jazyka C++ to lze vyřešit pomocí přetěžování jako:

string nick() const;
void nick(string new_nick);

Takže i tam jsou gettery/settery i zbytečné.

Ale v Pythonu u mě nikdo get/set metody nevidí, protože property jsou
velmi komfortní a příjemné.

Miloslav Ponkrác