[python] POZOR NA NEŽÁDOUCÍ VLIVY

superman feed na centrum.cz
Neděle Červen 22 21:51:11 CEST 2008

Calis.martin na seznam.cz napsal(a):
> Já osobně doporučuji nepoužívat mail od volny.cz ale od seznam.cz kde je spam filtr samozřejmostí.. A chyba není u tebe ale na py.cz kde by měl být spam filtr...

Myslíte ten seznam.cz, který má velmi často výpadky a technické
problémy, a když někomu mailuji na seznam.cz, pro jistotu se ho jiným
kanálem ptám, zda mail skutečně došel, zatímco u jiných mailových
serverů to vcelku není potřeba?

Podle mého spam je dnes prostě něco co občas uteče. Nelze ho 100%ně
odfiltrovat jinak, než zrušit všechny maily. Na druhé straně se ale
divím, že pronikl do konference, kde se všichni povinně přihlašují, a
kohokoli lze odstřihnout. Já bych to osobně dál moc neřešil.