[python] SimpleHTTP

slush slush na centrum.cz
Pondělí Červen 23 22:38:09 CEST 2008

Myslim, ze to neodpovida na otazku Petra. Co jsem se tak obecne docetl,
pouzivat interni HTTP server se "nema" predevsim z hlediska vykonu, coz
nekdy nemusi byt zcela relevantni duvod. "Pro" pouziti vestaveneho serveru
proste muze hrat jednak absolutni jednoduchost plus moznost nativniho
rozsirovani vlastnim python kodem. Takze dotaz zcela chapu.

K veci - sam jsem zdrojak HTTP serveru nezkoumal, kazdopadne znam a vyuzivam
nekolik implementaci, ktere ho interne vyuzivaji a o zadnych bezpecnostnich
problemech nevim. Kdyz se nad tim clovek zamysli, ono tam pri te
jednoduchosti ani moc der udelat nejde ;).

Rad bych ale upozornil na sitovy framework Twisted, ktery je primo na tvorbu
sitovych aplikaci (klientskych i serverovych) urcen. Viz.
http://twistedmatrix.com/ . Maji tam hromadu prikladu, vcetne simple http
serveru :).

Tj. pokud muzu mluvit za sebe, ja bych za urcitych jasne definovanych
okolnosti a pri dodrzeni zakladnich bezpecnostnich zasad (ktere Petr zminil)
spusteni aplikaci nad tim HTTP serverem nebranil. Na druhou stranu bych se
ale podival na Twisted a omrknul, jestli to nemuze byt pro me v necem
uzitecne (bezpecnejsi, rychlejsi, ...).

Marek