[python] SimpleHTTP

Petr Dlabal petr na dlabal.cz
Pondělí Červen 23 22:56:21 CEST 2008

Skript se pripojuje k postgresql databazi bezici na jinem stroji
(pomoci sqlalchemy, coz se mi taky moc libi mimochodem), vytaha z ni
na zaklade parametru v pozadavku nejaka data a pomoci knihovny opendwg
(ktera ovsem zas tak moc open neni, protoze je za penizky) zkonstruuje
autocadovsky vykres, ktery si klient stahne pres http (respektive ten
skript ho na vytvoreny soubor presmeruje). Po zpracovani v acadu
klient vysledny soubor zase postne zpet jinemu skriptu ktery ho
rozkouse a ulozi do databaze. Zatim je to urcene pro vnitropodnikovy
provoz, ale kdovi s cim prijdou...
PD