[python] doplnek k firefoxu

azurIt azurit na pobox.sk
Středa Červen 25 13:44:00 CEST 2008

Prepac ale ak si si zatial nevsimol, tak toto je konferencia zamerana na programovaci jazyk Python.

azurIt

-----Pôvodná správa-----
Od: Ondrej Beranek [rainbof na gmail.com]
Komu: "Konference PyCZ"
Predmet: Re: [python] doplnek k firefoxu

Jde mi o to, ze chci udelat "kontrolovatko" platnosti odkazu uvedenych na strance. takze najedu na web, skript si aktualni stranku kterou vidi uzivatel rozparsuje, a v tom otevrenem okynu nebo zalozce nebo jak bych to mel nazvat by se zobrazovaly informace o tom ktrey odkaz uz neplati a ktery ano. Na zjistovani platnosti ruznych typu odkazu uz mam neco napsano v jinych jazycich, ale to bych rekl je maly problem.