[python] doplnek k firefoxu

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Červen 25 13:56:08 CEST 2008

Tak ted tomu malinko nerozumim.
Myslis pres tu implementaci Pythonu do Mozilly (obdobne jako je mozne
psat komponenty v Cecku)? To ale jeste neni nebo to uz funguje ?
Kazdopadne podle toho co chces bude snazsi to udelat standardnimi
nastroji. Cecko nebo cokoliv je zbytecne.

Tomas