[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

BoneFlute boneflute na taco-beru.name
Středa Červen 25 14:10:20 CEST 2008

superman napsal(a):
> Já osobně bych panu Rossumovi doporučoval, aby ideálně každý měsíc
> neustále něco z Pythonu vyhazoval, aby držel programátory ve střehu.
> Není nic zábavnějšího, než když se Vám nekompatibilně mění syntaxe
> jazyka pod rukama. Programátor si nemůže přát nic lepšího, než po
> večerech místo času s rodinou přepisovat své zdrojové kódy, a odpustit
> si pár nocí spánku laděním znovu zavlečených chyb v odladěných kódech
> díky tomu, že vývoj jazyka bere do ruky člověk se schopnostmi
> <autocenzura>. Právě proto všem programátorům radím nepoužívejte Python
> [...]
Ač tvé pocity mohu chápat, rozumím i pohnutkám Guida. A na druhou
stranu, jestli jsem to tedy pochopil správně, tak všechny tyto změny se
netýkají pythonu. Ale pythonu 3000. Což mi přijde naopak velice
sympatické. Je zde jasná hranice. Kdy na jednu stranu není svazován
nutností o zachování zpětné kompatability, a na stranu druhou vývojáři
vědí co se děje.
Dokonce jsem někde prohlížel stránku popisující co má vývojář dělat pro
konverzi mezi pythone < 3 a pythonem 3000.

--
BF