[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Červen 25 16:04:04 CEST 2008

Trosku tvrda slova, ale mas pravdu, ano ma hracku a to je, jak jsem psal
v minulem prispevku, to co se mi na Pythonu libi, ze to dela/ridi
clovek, pro ktereho je to zabava.

Tomas