[python] Guido o funkcich reduce(), filter() a map() v Python 3000

RMiklos na pss.sk RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Červen 26 12:14:00 CEST 2008

> Ono totiž rozorávat kód je nejen velice drahé z hlediska nákladů,
> ale také rapidně snižuje spolehlivost

Ano, ako priklad zoberme Ruby:
Na konci minuleho roka vydal Matz verziu 1.9.0 Mal to byt novy release,
ktory sa ale ukazal ako unahleny  a nespolahlivy.
Po vlne kritiky zmenil zmenil Matz nazov na "Developer version
(experimental)". Teraz uz po pol roku je ver. 1.9 stale v tom istom stave
-experimental :-) ( http://www.ruby-lang.org/en/downloads/ )
a ako horuca novinka sa na stranke Ruby uvadza verzia 1.8.7.
Podla mojho nazoru unahlena verzia 1.9.0 Ruby len uskodila. Aspon ja som
po tomto incidente okamzite zavrhol myslienku Ruby pouzivat.