[python] pygame? , vyber kniznice

Tomy Novella tomasnovella na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 12:40:13 CEST 2008

ahoj,
az doteraz som programoval v pythone cisto v CLI, no chcel by som sa
vybrat cestou GUI, preto ma zaujima zopar veci :)

ktoru kniznicu mam pouzivat? ked napr. pouzijem pygame, tak budem
vediet spravit rozne veci, ktore sa daju spravit napr. v wxPython,
alebo PyGtk/PyQt?
momentalne totiz rozmyslam, ze by som robil nejake-tie hry a  pygame
je na grafiku a hry, nie? :-) ale na grafiku je tusim aj pyOpenGL,
alebo to je uz s inym zameranim?
ktoru kniznicou pouzivat?(Tkinter velmi nechcem, hoci viem v nom zaklady)

taktiez ma zaujima, ze ci windowsovski programatori robia v nejakej
multiplatformovej kniznici, alebo v niecom cisto len pre windows?

potrebujem nejaku kniznicu, ktora sa rychlo vyvija a ma velky potenc a
siroke a rozsiahle vyuzitie ;) ktoru si vybrat?

Vdaka

Tomas