[python] Obecná rada

Vlado Balko vbalko na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 14:46:39 CEST 2008

Dobrym prikladom seriozneho enginu je napriklad Build engine, na ktorom boli
zalozene hry ako Duke Nukem 3D, Blood, Shadow Warrior atd.
Tento konkretne je uz volne pristupny a open source. Najdes ho na
http://www.advsys.net/ken/build.htm
Je vsak v C++ (ako kazdy moderny engine - kvoli rychlosti )

Dalsimi prikladmy su Quake I - IV engine, unreal engine....

vbalko