[python] MySQL - nativní rozhraní pro Python

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Neděle Červen 29 23:45:55 CEST 2008

 Možná to k ničemu nebude, ale přihodím trošku do mlýna :-)

 Momentálně na jednom projektu ke zjednodušení práce s databází
(konkrétně MySQL) používám Django. Je sice určené na vývoj webových
aplikací, ale vrstva která se stará o databáze je pro mé účely
vyhovující a zbytek frameworku prostě ignoruju.

  Třeba to pomůže...

    Jirka