[python] MySQL - nativní rozhraní pro Python

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Neděle Červen 29 22:33:19 CEST 2008

Doufám že to někdo nevezme jako provokaci, ale opravdu
by mi občas bodlo dostat se prostě do obrazu.

Takže, byl by někdo ochotný obeznámit nás začátečníky s pojmy jako je
SQLAlchemy a Django. Ale prosím opět polopatě a prakticky a lidsky.

ZU