[python] Python Windows CE port

Jaroslav Vysoky vysoky na borka.cz
Pondělí Březen 10 22:50:14 CET 2008

Přeji dobrý den všem účastníkům konference a předem se omlouvám, jestli se
mi zpočátku nepodaří dodržet všechna psaná či nepsaná pravidla, kterými se
stávající účastníci řídí. Stejně tak se omlouvám, jestli se budu ptát na
něco, co se zde již diskutovalo. Snažil jsem se předem hledat, ale to samo o
sobě mnoho neznamená.

Nainstaloval jsem PythonCE-2.5-20061219-setup.exe na svém novém MDA Vario
III s OS Windows  Mobile v.6. Všechno funguje až na to, že si nevím rady s
češtinou. Zatím se mi to jeví, že je vstup i výstup možný pouze v ASCII, což
by pro mnou předpokládané využití nebylo přijatelné.

Najde se tu někdo, kdo by přispěl radou nebo zkušeností s touto nebo nějakou
jinou kompilací Pythonu na podobném zařízení resp. OS?

Předem děkuji a ještě jednou všechny zdravím!

Jaroslav Vysoký