[python] Python Windows CE port

Jaroslav Vysoky vysoky na borka.cz
Středa Březen 12 12:52:45 CET 2008

for i in range(32,256):
	print i, chr(i)
Všechny znaky od chr(127) vypisuje jako čtverečky.

>>> a = "á"
>>> a
'\xe1'
Což je v pohodě.
Najedu-li ale kurzorem zpátky na řádek s přiřazením, na promptu se zobrazí
místo dlouhého a čtvereček. Přiřazení ale proběhne OK, jako by jenom chyběl
font.

Ovšem:
>>> a = "ř"
>>> a
'Y'
>>> a
'\r'

a podobně...

Takže dost dobře nejsem schopen českého výstupu ani vstupu. Zkoušel jsem
všemožně měnit kódování, ale to bylo spíš jenom takové zoufalství.

Fakt se nenajde někdo, kdo by dělal s Python CE česky???

J.V.