[python] Instalace mod_python

Jakub Vojáček jakohv na seznam.cz
Pondělí Březen 17 16:42:51 CET 2008

Ahoj

Snažím se rozchodit na localhostu python. Mám apache 2.0.59, mod_python 3.3.1 a používám python2.5.
Do hhtpd.conf jsem přidal následující řádky:
LoadModule python_module modules/mod_python.so

<Directory "C:/dev/www/py">
AddHandler mod_python .py
PythonHandler mptest
PythonDebug On
</Directory>

Pokud spustím soubor soubor "C:/dev/www/py/mptest.py", tak to funguje, ale pokud zkusím spostit cokoli jiného (např index.py) tak se skript nespustí. Asi bych měl nahradit řádku: "PythonHandler mptest" za něco jiného, ale nepodařilo se mi najít za co (na py.cz je použito "PythonHandler mod_python.publisher", ale když to zkusím použít, tak mi vyskočí chyba 404 (stránka nenalezena). Jak docílit správného fungování??

Děkuji

Jakub Vojáček