[python] Instalace mod_python

Marek Palatinus marek na palatinus.cz
Pondělí Březen 17 20:41:05 CET 2008

Ahoj,

protoze na web projekty pouzivam Django, nepotreboval jsem to resit.
Kazdopadne jsem trochu googloval a tohle by pro tebe mohlo byt relevantni:

http://mail.python.org/pipermail/python-list/2006-May/381339.html

Je tam navic odkaz na dalsi tri posty, ktere ukazuji ruzne zpusoby
konfigurace apache/mod_python. Snad to pomuze.

Marek