[python] Cherrypy a pdf v Reportlab

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Březen 20 14:41:15 CET 2008

Dobry den,
existuje metoda getpdfdata(), kterou byste mel volat namisto save()

TB

P.S.: Osobne mam s getpdfdata() mam malinko problem v Reportlabu2 (ne
vzdy, pouze za urcitych okolnosti, ktere se mi ted presne nevybavuji),
ale to nemusi byt Vas pripad.

P.P.S.: Slusel by se pred polozenim dotazu pozdrav (preci jen slusnost
je slusnost, zvlast kdyz clovek neco potrebuje).