[python] Parsování emailu

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Úterý Květen 6 00:14:56 CEST 2008

Promin, ale vzdavam to. Cteni toho kodu jsem proste nezvladnul :-(
Zlate pravidlo rika, ze na precteni (ne nutne pochopeni) jedne funkce
by melo stacit 30 vterin a to tady rozhodne neplati. Samozrejme kazde
pravidlo ma vyjimky, ale tohle jako kandidat na vyjimku nevypada.

Nekolik tipu:
 - zbav se zbytecnych promennych, k cemu je treba:
       if html:
           zprava=html
    -- proc nepriradit rovnou:
       zprava = self.decode(html)

 - nepouzivej pro prvotni inicializaci promenne "False" tam, kde v
budoucnu budes prirazovat jiny datovy typ (treba string). Pouzij None
 - misto "if type(r) != str" pouzivej "if not isinstance(r, str)".
Tady v tom neni zasadni rozdil, ale az budes vic pracovat s dedicnosti
tak se ti to hodi.
 - v tvem pouziti promenne "r" jsem se uplne ztratil. Po chvili jsem
prestal zvladat co tam ve kterem okamziku ma byt ulozeno :(
 - re.search vraci NoneType, pokud nic nenajde. Test na NoneType by
mel byt explicitni, takze za re.search bys mel mit "if search is not
None" misto soucasneho "if search"
 - neni mi uplne jasne, co bezne byva v "prvek". Muzes to trochu popsat?
 - misto posilani takhle dlouhych kusu kodu do konference pouzij
http://dpaste.com/ a pak posli odkaz

 Jirka

P.S. Porad jeste nechapu, proc pises mailoveho klienta. Neni to moje
vec, jenom upozornuju ze ho budes psat zbytecne dlouho a stejne
nakonec narazis na spoustu meznich pripadu a chybne formatovanych
mailu, ktere proste nezvladne :) Ale jestli te to bavi, uzij si to :)