[python] Parsování emailu

Jakub Vojáček jakohv na seznam.cz
Úterý Květen 6 16:32:16 CEST 2008

>To Radek Kanovsky:

Ano, s některými e-maily si někteří klienti neví rady (pro testování
používám Outlook Express), ale ty e-maily, které zde dávám jako příklad
zobrazí Outlook Express validně.

>To JirkaVejrazka:

Dík za postřehy!
Tak jsem na to trochu zapracoval a je to snad trochu přehlednější.
Současný kód je k nahlédnutí zde:
http://dpaste.com/48503/
Nyní se špatně rozkóduje pouze příklad 'r1' (viz můj minulý e-mail). Emaily
'r2' a 'r3' se rozkodují správně. Všechny příklady se týkaly e-mailů, které
nebyly kodovány v base64. Proto přidávám ještě jeden nefunkční e-mail 'r4':
http://dpaste.com/48498/

Proč píší e-mailového klienta? Ani sám nevím, tak ale proč ne:-) Naučím se
přitom dost věcí a stejně nemám co jiného programovat.

Děkuji!

Jakub 'Blujacker' Vojáček