[python] Lokalizace Qt aplikací

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Květen 6 23:55:54 CEST 2008

Dobrý večer ..
Zase se mi moc nedaří, snažím se využít QTranslator v aplikaci ...
kód:

#-*- coding: utf-8 -*-

import sys
from PyQt4 import QtGui, QtCore

class Example(QtGui.QMainWindow):
	def __init__(self):
		QtGui.QMainWindow.__init__(self)

		self.resize(100, 50)

		hello = QtGui.QPushButton(self.tr("Ahoj Svete!"), self)

if __name__ == "__main__":
	app = QtGui.QApplication(sys.argv)

	translator = QtCore.QTranslator()
	translator.load("example_en")
	app.installTranslator(translator)

	window = Example()
	window.show()
	sys.exit(app.exec_())

Soubor example.pro vytvořen, example.py uveden v SOURCES,
example_en.ts uveden v TRANSLATIONS, na example,py puštěn lupdate, v
Linguistu přeloženo, vyreleasovano. Koukal jsem na funkci load,
příponu prý uvádět netřeba, zkusil jsem mu jako druhý argument strčit
aktuální adresář, kdyby snad neuměl najít soubor, nepomohlo, pak jsem
zkusil co ta funkce vrací a vrací True, takže překlad je načten .. kde
prosím dělám chybu ? To zas bude ptákovina ....

--
S pozdravem
Martin Stiborský

Jabber: stibi na njs.netlab.cz