[python] Lokalizace Qt aplikací

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Květen 7 11:18:48 CEST 2008

2008/5/7 Petr Vaněk <petr na scribus.info>:
>  qmake -project

Fajn, neznal jsem, ale na (ne)funkčnost to vliv nemělo, viz dále .

>  pylupdate pyqttr.pro
>   - je dulezite *py*lupdate, ne ciste lupdate

Ano, ano, jak se zdá, toto je velice důležité :) Buď jsem ho během
googlení úspěšně přehlížel, nebo se o něm dost málo píše :) A mně bylo
divné, že v Linguistovi se u .ts souboru zobrazuje podivný kontext,
když .ts soubor z Jabbim klienta vypadal dost jinak :) Tak teď už vím
proč...

Vložím návod do zdejší wiki, se může hodit :)

Díky ti.

--
S pozdravem
Martin Stiborský