[python] chameleon v pythonu

Robert Helešic helerob na gmail.com
Čtvrtek Květen 8 21:24:57 CEST 2008

Dobry den,

je mozne pokud mam vygenerovany seznam jmen - ktery se pokazde meni -
vytvorit z jednotlivych polozek dalsi seznamy?
Ano je - to se mi jiz povedlo diky vasim radam:

seznam = ['aaa', 'bbb']  # normalne se tento seznam generouje z
ruznych souboru, takze jej berte pouze jako ilustraci
for i in seznam:
    globals()["i"]= []
    globals()[i]=[]

aaa.append('neco') # projde v pohode

Timto jsem si vytvoril dva globalni seznamy aaa a bbb, kdyz k nim
pristupuju pod temito jmeny, tak je to v poradku, ale ja bych k nim
potreboval pristupovat bez toho aniz bych znal jejich nazev - snazil
jsem se nejak k nim pristupovat v tom foru, pres promennou i, ale ta
je pochopitelne retezec a nehodla se se mnou vubec bavit, nevite jak
se toto chovani da zmenit?

Diky moc!