[python] Qt checkboxy a změna stavu

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Čtvrtek Květen 8 22:39:14 CEST 2008

Za mapování signálů díky, to se bude určitě hodit, jenže já tím
vlastně problém nevyřeším. Jak zařídit, aby změna stavu každého
checkboxu ovlivnila jenom widget který k tomu checkboxu patří ?
Zaškrtnu checkbox a s LineEditem vedle se "něco" stane. Takovýchto
skupinek widgetů je více, mám je všechny očíslované v objectName
(checkBox1, LineEdit1, checkBox2, LineEdit2, ....), takže bych to
číslo mohl kuchat z tohohle a pak si příslušný widget najít přes
findChildren, ale ono to určitě půjde elegantněji ..

Omlouvám se, že si problémy tady takto ulehčuji, ale zdá se mi to,
jako hledat jehlu v kupce sena a navíc potmě, díky mým nedostačujícím
znalostem ...

--
S pozdravem
Martin Stiborský