[python] chameleon v pythonu

Robert Helešic helerob na gmail.com
Pondělí Květen 12 13:53:41 CEST 2008

Dekuji za odpoved,

umoznilo mi to programovat dale co jsem potreboval. Jednalo se
vycitani sesti sloupcu z SQL dumpu, z techto sloupcu nasledne vybrany
shodne skupinky, mezi kterymi byly hledany ruzne vazby, potreboval
jsem tridit dle casu, mista, klienta, identifikace a namerenych
hodnot, proto jsem se snazil o vytvareni seznamu ze seznamu a jejich
nasledne prohledavani. Tato implementace je velmi nevhodna, ale
netusil jsem jak jinak pracovat s danymi daty, jelikoz pristup k
databazi postgresql je dosti problematicky, pokousel jsem se o
instalaci PyGreSQL, ale neprobehla spravne, ted zkousim dalsi
nastavby, pokud mate nejaky oblibeny a lehce pouzitelny mexizicht,
poslete mi jej treba soukrome na email, diky!