[python] Tvorba vlastního slovníku v programu Python

Marek Mako /10om/ marekmako na gmail.com
Úterý Květen 13 12:47:49 CEST 2008

Ahoj v tomto pripade by som ti odporucal prebehnut si link:
http://programujte.com/index.php?rubrika=26-programovani&sekce=105-python&kategorie=17-kurz-python

to bude v tvojom pripade najrychlejsia cesta...prejdi tymi par lekciami a
uvidis ze ti to pomoze.